Wednesday, January 21, 2009

***SaMa TaPi TaK SeRuPa***

Baju aku oren color ok x?hehehe
ni la opis mate aku dia baju kaler kuning...pattern baju kitaorg sama cuma dia belah tepi je..kitaorg wat baju kurung moden...


hye all..ari ni aku nk share dgn korang mengenai sama tapi tak serupa..hihihi...ia tentang baju aku dgn the best opis mate aku la Elyies...baju kitaorang nie sama cuma kaler jer berbeza..pastu kitaorg tempah pun buat pattern yg sama...kelakarkan tapi ok je sbb kaler lain kan..tapi best juga mcm boria..hehehe..

Pada mulanya dia yg beli dulu kain ni pastu aku tgk mcm cantik jerk...aku tak beli lagi aku hangout dgn kwn aku Emy & Ila...Pastu si Emy ni beli dulu kain mcm opis mate aku beli juga dkt Kamdar aku pun mcm terbakar la tp tak beli lg biar je dia beli dulu...pastu aku pun kira2 bajet aku pun beli juga la kain mcm dorang aku beli 2 pasang terus hehehe takmo kalah hehehe...
Erm skang dah siap pun kain tu dibuat baju...hehehe..tu la nk share nk share sama tak serupa ni baju aku sama pattern dgn baju opis mate aku macam best je..hehehe

Cuma si Emy je blm tempah lagi nk buat baju tu..aduh Emy bila adik akak ni nk tempah baju tu nk juga tengok...hehehe..apapun jom Layanzzzz

8 comments:

Anonymous said...

Cantik. Padan dgn Ida. Wish leh tgk betul2

fazemy said...

cantik cantik..alah org kurus pakai pape pun nmpk cantik..jelesnya..nntikan bajuku..baru nk g tempah..hahaha

eLYies said...

hahahha...ko glamourkan aku ida.....segan aku..ye la..mak yung kan...hahahahhaha

: Maz : said...

wahh..bergaya tol 2 dak opis ni ye..:) picture jamuan opis tak amik ke?

Oya Mokhtar said...

ida cantik ler baju ko! xpe..xpe..tunggu ler akak kurus karang!

~~Ms.LuVLyHoNeY~~ said...

hahaha..biasa la zura bergaya sket..akak tak der la masa jamuan tu..zura dtg ke?

~~Ms.LuVLyHoNeY~~ said...

hahaha..cantik ke kak wong..biasa je...ok ida tunggu akak kurus

Diarihatiku1976 said...

wah cantik ekk.. akak pun pernah gak mcm tu... tapi kalau mata dah kenan pi lantak ekkk.. hihih jgn lupa tukar link ya..